niedziela, 28 kwietnia 2013

A6W

Wakacje się zbliżają więc postanowiłam zrobić coś ze swoim cielskiem bo odstający brzuszek już nie jest sexy. Tak więc postawiłam na aerodynamiczną 6 weidera. Wg zdjęci z grafiki google daje to efekty więc mam nadzieję, jeśli będę się trzymać ćwiczeń i przez te 11 dni majówki będę sumiennie ćwiczyć, to chyba powinnam zobaczyć efekty. Jak widzę efekty to mi się chce ćwiczyć, jak nic się nie dzieje to się poddaję i mówię oooo czekolada :)

A poza tym to cóż, majówka majówką, ale na północy jest zimno, pracować trzeba, uczyć się trzeba bo egzaminy i tak się kręci.

Polecam także kupon -20% do mohito z facebooka, zakupy na internetowym douglasie (czaję się na zestaw miracle za 130zł ale jestem rozczarowana, że nie ma już torby w gratisie :( ). No. to udanego odpoczynku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz